Onze werkwijze

Onze werkwijze:

NiCaD besteed veel aandacht aan communicatie met haar klanten. Veel “problemen” kunnen tijdens en na de uitvoering voorkomen worden door goede communicatie. Met een werkwijze afgestemd op communicatie, helpen we u met een advies of product waar u wat aan heeft.

 

Stap 1

Kennismaking

Graag willen wij u en uw wensen leren kennen. Tijdens een kennismakingsgesprek stellen wij gerichte vragen en denken met u mee.

 

Stap 2

Offerte

Aan de hand van het gesprek stellen wij een offerte op welke aansluit bij uw wensen. Wij bellen u een dag na het versturen van de offerte om deze door te spreken. Na dit gesprek stellen we de offerte definitief vast. Inclusief de voorlopige planning van het project.

 

Stap 3

Uitvoering

Wanneer wij de getekende offerte retour hebben gehad, starten we met de uitvoering. Nadat we we samen met u de definitieve planning hebben vastgesteld, zullen we starten met de werkzaamheden.

 

Stap 4

Concept fase

Wanneer de werkzaamheden gereed zijn, ontvangt u van ons de bestanden in concept. Tijdens deze fase kunt u rustig kijken en bespreken of de werkzaamheden aan uw wensen voldoen.

 

Stap 5

Definitieve fase

Wanneer de werkzaamheden akkoord zijn bevonden zullen we deze definitief aanleveren, eventueel met de bijbehorende rapportage.

 

Stap 6

Evaluatie

Wij horen graag wat uw ervaringen zijn met ons geleverde werk en waar de producten en/of diensten en onze werkwijze eventueel te verbeteren zijn. Dit doen we graag in een evaluatie gesprek samen met u.